لیفت و بالا کشیدن باسن (برزیلی) با تزریق ژل،چربی و عمل جراحی

Untitled

در طول زمان، پوست اطراف باسن و ران‌های شما قوام و سفتي خود را از دست می‌دهد. این نواحي بدن مي توانند نسبت به تغيير سرسخت و مقاوم شوند. درحالی‌که گزینه‌های جراحي مختلفي براي لیفت باسن وجود دارد، اما هر فردي حاضر به ايجاد تغييرات جراحي در بدن خود نمی‌باشد. شما می‌توانید بدون رويارويي با خطرات يا هزينه جراحي براي رفع افتادگي باسن و نيز فرم دادن به باسن و حجيم ساختن آن اقدام كرده و به نتايج عالي دست يابيد.

ما با بهره‌گيري از آخرين و بهترين تكنولو‍ژي‌هاي موجود، مفتخر به ارائه روش غيرتهاجمي بالا كشيدن باسن به بيماران خود هستيم.  

انواع فرم باسن


sewdwd1

بالا كشيدن باسن 


چه فردي يك نامزد خوب براي بالا كشيدن باسن است؟

بالا كشيدن باسن به افراد زير توصيه می‌شود:

  • افرادي داراي باسن افتاده و صاف
  • افرادي كه خواستار حجيم ساختن باسن خود هستند
  • افراد داراي باسن نامتقارن
  • افرادي كه پاهاي آن‌ها به دليل افتادگي باسن كوتاه به نظر می‌رسد
  • افراد داراي لگن كوچك
  • افرادي كه حتي پس از رژيم غذايي، كار با دستگاه‌های ورزشي، يا يوگا موفق به بالا كشيدن باسن خود نشده‌اند.
  • افرادي كه بخشي از باسن خود را در اثر تصادف يا بيماري ازدست‌داده‌اند. 

آماده‌سازی برای عمل بالا كشيدن باسن

  • مصرف داروهایی که موجب اختلال در كنترل خونریزی مي شوند (قرص‌های ضدبارداری، داروهای هورموني، ویتامین E، و آسپرین) را حداقل 2 هفته قبل از عمل جراحی قطع كنيد. چنانچه تحت درمان فشارخون بالا، بیماری‌های قلبی، دیابت و تیروئید هستند، حتماً مشاور و جراح خود را مطلع سازيد.
  • كشيدن سيگار را حداقل 3 روز قبل از عمل جراحی بالا کشیدن باسن متوقف كنيد و چنانچه مبتلابه سرماخوردگي هستيد، مشاور و جراح خود را براي بررسي دستگاه تنفسي خود مطلع سازيد.
  • دوش گرفتن با صابون ملايم در روز عمل جراحی توصیه می‌شود. لنز، طلا و جواهر و ديگر لوازم شخصي خود را پيش از مراجعه به كلينيك خارج كرده و لاك و آرايش خود را پاك نماييد.
  • 4 ساعت قبل از عمل جراحی (8 ساعت برای بیهوشی عمومی) از خوردن و نوشیدن (ازجمله آب‌نبات، آدامس و آب) اجتناب كنيد.
  • لباس و كفش راحت براي خود آماده كنيد. رانندگی پس از عمل جراحی مشكل است، پس لطفاً يك همراه داشته باشيد.

روش‌های بالا كشيدن باسن  

بالا كشيدن باسن با پيوند چربي

پيوند چربي به باسن موجب  لیفت باسن و بالا كشيدن قابل‌توجه و طولاني مدت باسن و درنتیجه بالا كشيدن، جايگزين‌سازي و سفت شدن پوست باسن می‌گردد. استفاده تركيبي از تجهيزات، به ايجاد قوام در عضلات سريني، مهاجرت چربی به آن ناحيه و صاف شدن پوست و خلاصي از سلوليت منتهي می‌گردد.

aامواج  رادیویی 

درمان‌های امواج رادیویی درمان‌هایی هستند که از یک دستگاه انرژی امواج رادیویی براي گرم کردن و سفت کردن بافت به‌منظور افزایش جریان خون و شکستن سلولیت و چربی و رفع افتادگی باسن استفاده مي كنند. انرژی امواج رادیویی بدون آسیب رساندن به پوست با هدف سلول‌های چربی و تحریک تولید کلاژن، پوست را گرم كرده و موجب افزايش قوام و خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. درمان‌های فرکانس رادیویی می‌توانند برای رفع كيسه‌هاي چربی در شکم، باسن و ران‌ها، کاهش سلولیت و رفع افتادگی پوست ناشی از کاهش وزن و یا حاملگی استفاده شوند. اين شيوه درماني بسیار ايمن بوده و دارای حداقل دوره ازکارافتادگی است. [1[

بالا کشیدن باسن به روش اولترا 

اولتراپی یک جایگزین بی‌خطر و مؤثر برای بیمارانی است که خواستار یک‌ روش غیر جراحی برای بالا کشیدن باسن و سفت شدن پوست اطراف آن هستند. این‌یک روش غیرتهاجمی است که موجب بالا کشیدن طبیعی باسن و سفت شدن لایه زیرین پوست می‌گردد. این روش درمانی با استفاده از امواج اولتراسوند عمیق‌ترین لایه‌های پوست را هدف قرار داده و موجب تحریک رشد کلاژن مي‌شود. لایه‌های عمیق پوست که در طول یک درمان مورد هدف قرار می‌گیرند، همان لایه‌هایی هستند که در جراحي بالا كشيدن باسن سفت می‌شوند. با استفاده از روش اولترا، باسن و ناحيه بالایی ران‌ها بدون جراحی تحت درمان قرارگرفته و ظاهري باقوام و سفت كه همان خواسته بيماران ما است، در اين نواحي ايجاد مي‌گردد. حسن بالا کشیدن باسن به روش اولترا در این است که بدون استفاده از تیغ جراحی پوست اطراف باسن شمارا سفت کرده و به آن قوام مي‌بخشد! این روش کاملاً غیر جراحی است بدین معنا که هیچ نگرانی از ایجاد زخم وجود ندارد. مشاهده نتایج طبیعی تنها به 6-3 ماه زمان نیاز دارد. اولتراپي موجب تحریک تولید کلاژن در بدن شما می‌گردد و بنابراین نتایج حاصل قابل‌توجه و درعین‌حال طبیعی هستند.

بالا کشیدن باسن برزیلی

روش غیرتهاجمی بالا کشیدن باسن برزیلی از ترکیبی از امواج رادیویی دوقطبی و گرمای مادون‌قرمز به همراه غلتک‌های خلاء به منظور حرکت بدون درد از طریق لایه چربی زیرپوستی بدن استفاده مي‌كند. به كارگيري چندین تکنولوژی در كنار يكديگر موجب ذوب شدن کیسه‌های چربی عامل ایجاد تورفتگي و برآمدگی در پوست شده و چربی‌های نرم و انعطاف‌پذیر را به منظور جذاب‌تر ساختن فرم باسن جایگزین می‌کند. سپس چربی مایع شکسته‌شده به‌طور طبیعی توسط بدن دفع می‌شود. بیماران معمولاً پس از اولین جلسه درمانی بهبودهایی را مشاهده می‌کنند و سطوح پوست درمان شده صاف‌تر، سفت‌تر و محکم‌تر به نظر می‌رسد. با دفع چربی شکسته‌شده از بدن، کاهش سلولیت مشهودتر می‌گردد. به‌منظور حصول بهترین نتایج درروش بالا کشیدن باسن برزیلی، یک دوره درمان سه جلسه‌ای توصیه می‌شود. کیفیت پوست، قوام و بالا بودن باسن زمانی که با یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم همراه شود، حتی دوام بیشتری نیز خواهد داشت.

بالا کشیدن باسن با نخ

این‌ یک روش خاص است که موجب سفت شدن باسن می‌گردد. در مورد باسن‌های حجیم ولی افتاده، چربی و پوست شل با استفاده از يك نخ سيليكوني كشيده شده و بدين ترتيب ترميم و سفت مي‌گردند. مدت زمان این روش 30 دقیقه کوتاه‌تر از روش‌های دیگر است و امکان بازگشت سریع‌تر به فعالیت‌های روزمره وجود دارد. این ‌یک روش جراحی است که در آن از سوزن‌ها و نخ‌های مخصوص به منظور بالا کشیدن باسن‌های افتاده و ايجاد یک باسن و خط باسن خوش‌فرم استفاده مي‌شود. این روش به‌اندازه پروتز و یا پیوند چربی مؤثر نیست. بنابراین، بهتر است که این عمل جراحی با روش‌های دیگر ترکیب شود. [4] این روش برای کسانی مناسب است که دارای باسن حجیم ولی افتاده هستند. با کشیدن و محكم کردن چربی و لایه زیرپوستی از طریق نخ سیلیکونی ارتجاعی خاص، باسن جمع شده و فرمي زیبا پیدا می‌کند. این روش تنها 30 دقیقه طول می‌کشد و امکان بازگشت فوری به فعالیت روزمره وجود دارد.

Untirrrrrtledجراحی هیپ آپ (خط سیب)

از دیدگاه زنان داشتن فرم بدنی زیبا به معنای داشتن باسن و سینه‌های ارتجاعی و حجیم است. بنابراین، باسن‌های افتاده و صاف پاها را کوتاه‌تر نشان می‌دهد و لباس‌ها را در تن نازیبا جلوه می‌دهد. عمل جراحی هیپ‌آپ روشی است که موجب افزودن حجم و خاصیت ارتجاعی به باسن‌هاي صاف و افتاده شده و يك خط باسن جذاب‌تر را ایجاد می‌نماید. [5[

جراحی بالا کشیدن باسن

بالا کشیدن باسن یک روش جراحی زیبایی طراحی‌شده برای حذف بافت پوست اضافي، و احتمالاً رسوبات چربی، از باسن است. پوست اطراف ناحیه فوقاني باسن نیز سفت‌تر شده و اصطلاحاً  يك "ليفت" در آن ناحیه ایجاد می‌گردد. نتیجه نهایی باید یک باسن سفت‌تر، ‌با قوام‌تر و خوش ‌فرم‌تر باشد. در طول جراحی بالا کشیدن باسن، بیماران تحت بیهوشی قرار می‌گیرند و سپس جراح پلاستیک يا جراح زيبايي بخش‌هایی از پوست و چربی را از نواحی فوقاني باسن و نقطه اتصال آن در ناحیه تحتاني حذف می‌کند. با بستن برش‌هاي ايجاد شده، پوست فرم گرفته و سفت می‌شود. این روش موجب بالا كشيدن كلي بافت باسن شده، و فرم کلی باسن را تغییر می‌دهد. برش‌های ناشی از بالا کشیدن باسن معمولاً به‌گونه‌ای ایجاد می‌شوند که در زیر لباس‌زیر یا خط شورت پنهان شوند

بالا کشیدن ران و باسن

بالا کشیدن ران -باسن موجب بهبود ظاهر افتاده، و تورفته پوست ران و باسن می‌شود. چربی و پوست اضافه برداشته می‌شود، و پوست باقی‌مانده به منظور ايجاد یک ظاهر سفت‌تر و فرم جذابتر در باسن جايگزين مي‌گردد.