لیزر لیپولیز برای لاغری ران، پهلو، شکم، سینه، بازو و زیر بغل

لیرز شکم
لیزر لیپولیز یکی از راه‌های با حداقل تهاجم برای از بین بردن رسوبات چربی موضعی کوچک است.لیزر لیپولیز شکم و پهلو، ران و ... یک لیزر جدید برای کمک به لیزر لیپوساکشن برای حذف چربی شکم و پهلو و غبغب و غیره استفاده می‌شود.این لیزر می‌تواند به طور مؤثر چربی نواحی‌ای که بعد از ورزش یا رژیم باقی‌مانده‌اند را کاهش دهد. درحالی‌که با کاهش خطرات روش‌های سنتی مثل لیپوساکشن نیز همراه است.

پزشکان در درمانگاه فتاح می‌خواهند به شما کمک کنند با بهترین راه‌حل ممکن چربی بدن خود را از بین ببرید، تا احساس بهتری در مورد ظاهر خود داشته باشید. آن‌ها به جدیدترین و بهترین فن‌آوری‌های موجود دسترسی دارند و با همه صادق خواهند بود. آن‌ها در تلاش‌اند هر چیزی که می‌توانند یاد بگیرند تا بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورند.

کارکرد لیزر لیپولیز چگونه است؟


لیزر لیپولیز آخرین راه غیر تهاجمی از بین بردن رسوبات چربی موضعی کوچک است. در این فرایند یک فیبر نوری داخل بافتی، زیر پوست را بررسی می‌کند و همزمان یک انرژِی لیزر سطح پایین را به آنجا منتقل می‌کند. این لیزر با انتخاب سلول‌های چربی آن‌ها را تجزیه و می‌شکند(یک فرآیند شناخته‌شده به نام لیپولیز) و آن‌ها را به یک ماده روغنی تبدیل می‌کند که توسط بدن در طول چند هفته بعد جذب و حذف می‌شود.
به طور کلی، هیچ چربی‌ای از بدن بیرون کشیده یا مکیده نمی‌شود (این از آسیب رساندن به رگ‌های خونی و پایانه‌های عصبی که معمولاً در لیپوساکشن اتفاق می‌افتد، جلوگیری می‌کند) .

با این حال گفته شده است که در برخی موارد این روش اگر سریع‌تر باشد و نتیجه‌ای که درمان لیپوساکشن می‌دهد را بدهد، می‌تواند مؤثرتر باشد. علاوه بر این، انرژی کم لیزر به تحریک تولید کلاژن در پوست و درنتیجه سفت کردن پوست کمک می‌کند.

طول عمل

درمان با لیزر لیپولیز در کلینیک فتاحی


مشاوره

1. قبل از انجام هر کاری ،بحث دقیق در مورد دلایل شما برای تمایل به درمان بسیار مهم است. شما همچنین باید مطمئن شوید که این درمان می‌تواند آنچه شما می‌خواهید را ارائه دهد و این که پس از درمان می‌خواهید چگونه به نظر بیایید و چه ظاهری داشته باشید. پزشک شما باید قادر به پاسخگویی به تمام این سؤالات باشد.

2. تاریخچه پزشکی نیز باید از شما گرفته شود تا این اطمینان حاصل شود که هیچ دلیلی برای این که شما نباید تحت این عمل قرار بگیرید ، وجود ندارد. ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات را با جزئیات بخوانید و فرم رضایت‌نامه را امضاء کنید که این به این معنی است که شما از مزایا و خطرات همراه این روش آگاه هستید.

3. ممکن است چند عکس هم توسط پزشک برای مقایسه قبل و بعد گرفته شود.

بیهوشی

یک بی‌حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده می‌شود تا برای شروع درمان آماده شود. بنابراین شما در سراسر این عمل راحت و بیدار باقی خواهید ماند.

روش انجام درمان

یک کانولا بسیار نازک ( لوله فلزی توخالی به قطر 1mm) از طریق یک برش کوچک در پوست قرار داده می‌شود. پروب لیزر (کاوشگر لیزری) را به داخل کانولا فرو می‌کنند. سپس نور لیزر به بافت چربی می‌تابد که به‌وسیله آن سلول‌های چربی به یک ماده لجن مانند چرب یا آثار مخروبه یا آشغال تبدیل می‌شوند که درنهایت توسط بدن دفع می‌شود.

پزشکان به طور فزاینده مکش یا تخلیه چربی‌های آزادشده بعد از عمل لیزر لیپولیز را پیشنهاد می‌کنند تا رسیدن به نتیجه بعد از این عمل را سرعت بخشند. طول درمان بستگی به این دارد که چند ناحیه از بدن شما تحت درمان با لیزر لیپولیز قرار گرفته باشد و آیا ساکشن هم انجام شده است یا نه؟. اما به طور کلی این روش درمانی بین یک تا دو ساعت طول می‌کشد.

تکرار درمان

معمولاً به نظر می‌رسد یک جلسه درمان برای هر ناحیه کافی باشد، با این حال این زمان به مقدار چربی برداشته‌شده بستگی دارد، و آیا احساس می‌شود که نتیجه نهایی (پس از 4 - 6 ماه) نیاز به اصلاح و تکمیل کردن دارد یا نه؟

در واقع به طور متوسط در مجموع 500mls (به اندازه یک قوطی زغال‌سنگ سوخته یا زغال کوک) چربی می‌تواند در یک جلسه درمان برداشته شود.

نتایج

نتایج به‌دست‌آمده به‌تدریج در طول چند هفته دیده می‌شود، هر چند ممکن است تا شش ماه طول بکشد تا حداکثر اثر دیده شود. دلیل آن این است که بدن شما همچنان به روند دفع چربی ادامه می‌دهد و به طور طبیعی هر گونه چربی آزادشده باقی‌مانده از این روش را تا زمانی که هیچ چربی‌ای باقی نماند، حذف می‌کند.

با این‌حال، درست از همان روز اول اکثر مردم می‌توانند ناحیه تحت درمان (یا نواحی تحت درمان) را زمانی که بین انگشتان فشرده می‌شود ،به خاطر کمتر شدن میزان چربی حس کنند.
علاوه بر این، به دلیل انتشار لیزر گرم موقع تابش لیزر، این عمل با انقباض تدریجی پوست در ناحیه تحت درمان همراه است. بنابراین شما با یک‌باره ناپدید شدن چربی‌ها با پوست شل مواجه نمی‌شوید.
به طور معمول لیزر لیپولیز شکم، پهلوها،ران و ... تنها برای حذف 500mls چربی توصیه می‌شود. از این‌ رو این روش به اندازه روش لیپوساکشن مؤثر نیست.مثلاً در لیپوساکشن برای نواحی بزرگ در یک جلسه یک لیتر یا بیشتر چربی می‌تواند برداشته شود. اما می‌توان لیزر لیپولیز را در چند جلسه استفاده کرد(هر 6 ماه یا بیشتر) تا چربی مناطق مختلف بدن را حذف کنیم و یا نتایج عمل در نواحی قبلاً درمان شده را بهبود بخشیم.

ریکاوری لیزرلیپولیز

ممکن است شما بعد از درمان با لیزر لیپولیز شکم و پهلو نیاز به یک ساعت استراحت در یک اتاق داشته باشد و یا اصلاً بعد از عمل نیازی به استراحت نداشته باشید. اما معمولاً فعالیت‌های عادی را می‌توانید یک روز بعد از عمل یا بعد از عمل از سر بگیرید. بهترین کار این است که از فعالیت بدنی شدید یا ورزش برای یک تا دو هفته پس از درمان خودداری کنید.

مراقبت پس از درمان لیزر لیپولیز

این بسیار مهم است که شما بعد از عمل با لیزر لیپولیز توصیه‌های پزشک خود را به‌دقت دنبال کنید تا از موفقیت درمان اطمینان حاصل کنید و از خطرات عوارض آن بکاهید.

• اجتناب از فعالیت بدنی شدید یا ورزش برای یک تا دو هفته پس از درمان با لیزر لیپولیز،
• نگه‌داشتن پانسمان فشرده لباسی که برای یک دوره خاص توصیه می‌شود معمولاً 24 - 48 ساعت پس از درمان برای صورت و زیر چانه، و 7 -10 روز در مناطق دیگر بدن.
• مصرف آنتی‌بیوتیک که برای یک مدت کوتاه تجویز شده است که معمولاً به مدت 5 روز باید مصرف شود،
• تمیز و خشک نگه‌داشتن منطقه برای 2 - 3 روز بعد از درمان،
• اجتناب از مصرف الکل به مدت 12 ساعت بعد از عمل،
• ماساژ ملایم و یا درمان بعد از 10 -12 روز مجاز است،
• اجتناب از ماساژ شدید در ناحیه تحت درمان به مدت 4 - 5 ماه،
• اگر شما با هر گونه علائم عفونت یا خونریزی شدید یا افزایش ناگهانی درد مواجه شدید ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید.

لیزرلیپولیز برای درمان چاقی نیست، این لیزر برای کاهش چربی نواحی سرسخت و سفت کردن پوست در رابطه با افرادی که وزن طبیعی دارند ، طراحی شده است.
نتایج منجر به شکل هماهنگ‌تر بدن در یک زمان کوتاه و بدون عوارض ثانویه روش‌های تهاجمی‌تر می‌شود.

355

سؤالات رایج


هر درمان چه مدت طول می‌کشد؟

هر درمان حدود 30 دقیقه طول می‌کشد.

به طور متوسط هزینه لیزر لیپولیز چقدر است؟

هزینه‌های شخصی برای درمان با لیزر لیپولیز بستگی به اندازه ناحیه (یا نواحی) تحت درمان، و تعداد نواحی که شما در یک جلسه درمان می‌کنید، دارد.

چند جلسه درمان نیاز داریم تا نتیجه کامل بگیریم؟

درمان توصیه‌شده حدود 8 جلسه است.

بعد از چند جلسه می‌توانیم متوجه هر گونه نتیجه‌ای شویم؟

به طور کلی بیماران می‌توانند نتایج درمان را تنها پس از یک جلسه ببینید.

فاصله بین جلسات درمان باید چقدر باشد؟

باید حداقل 4-5 روز بین هر درمان فاصله وجود داشته باشد تا بدن فرصت خلاص شدن از شر چربی‌ها را داشته باشد. به طور کلی یک‌بار در هفته توصیه می‌شود.

آیا احساس درد می‌کنیم؟

بیشترین چیزی که احساس می‌کنید، احساس گرما است.

چربی به کجا می‌رود؟

چربی در سیستم لنفاوی جذب‌ شده و سپس از بدن خارج می‌شود. (ازاین‌رو بعد از درمان افزایش مصرف آب توصیه می‌شود!)

آیا لیزر لیپولیز به پوست آسیب می‌رساند؟

پوست شما قرمز و گرم می‌شود (البته این علائم قبل از این که حتی از مطب خارج شوید ناپدید می‌شود.)

آیا در مورد لیزر لیپولیز عوارض جانبی منفی شناخته‌شده وجود دارد؟

ظاهرا افراد با پوست بسیار حساس ممکن است با قرمزی بیشتری مواجه شونده و این ممکن است قبل از فروکش کردن چند ساعت طول بکشد اما این مورد بسیار نادر است.